Доставка та оплата

Доставка коптилень: умови та строки

Для регіонів України (роздріб):

Ми співпрацюємо з компаніями «УкрПошта» та «Нова Пошта».

Доставка коптилень Нова Пошта

Оплата за товар:

  • при отриманні після перевірки (наложеним платежем);
  • на рахунок (картку) «Монобанк» (передоплата);
  • оплата замовлення онлайн банківською картою Visa та MasterCard.

Строки доставки: 1-3 робочі дні з моменту оформлення замовлення.

Купуйте в кредит з доставкою до Нової пошти – забирайте одразу, а сплачуй протягом року! Більше деталей за посиланням: https://novapay.ua/credit

Повернення посилок

“УкрПошта” та “Нова Пошта” надають можливість повернути посилку (протягом 14 днів із моменту отримання). Повернути товар можна з будь-якого відділення “УкрПошта” чи “Нова Пошта”: потрібно просто повідомити номер ЕН отримання товару оператору відділення.

Для регіонів України (опт):

Співпрацюємо з диспетчерами транспортних компаній.
Сплата за товар та терміни доставки обговорюються індивідуально.

Міжнародна доставка

Доставка обговорюється на індивідуальних умовах.
Строки доставки:
від 14 днів до 1-го місяця.
Оплата:
100 % передоплата на банківський рахунок.
Для замовлення обов’язково вкажіть:
Ваші ПІБ;
Ваш номер телефону;
Ваш e-mail;
Вашу адресу (країна, область, місто, вулиця, будинок, квартира, індекс).
Заявки із замовленнями надсилайте на наш e-mail:
smokki.house2017@gmail.com

ГАРАНТІЯ ПОВЕРНЕННЯ

Правила повернення/обміну товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» є два випадки, коли Покупець може повернути Магазину куплений товар:

товар несправний;
товар несправний і був у ремонті, але після ремонту той самий дефект з’являється знову;
товар несправний і присутній один із фактів:
сервіс-центр взагалі не може усунути дефект;
сервіс-центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
після ремонту товар стає істотно іншим, перестає виконувати будь-які функції.
товар не сподобався;
товар не був у використанні, тобто є новим (ідеальний стан, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи) і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Процедура оформлення повернення/обміну товару

Ви приїжджаєте до нас у магазин. Оформляєте письмову заяву із зазначенням Ваших вимог. За необхідності перевірки якості товару можливе проведення експертизи, у процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації. Максимальний термін перевірки якості товару становить 14 днів відповідно до п.6 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів».

При оформленні повернення/обміну при собі необхідно мати:

товар (і всю його комплектацію);
товарний чек;
гарантійний талон (якщо він передбачений);
копію документа, що засвідчує особу покупця (паспорт, права водія тощо);
заяву на повернення (у вільній формі).
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться протягом 3 днів з моменту повернення, виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Безпека та гарантії доставки по Україні

Передоплата за товар здійснюється на підставі виписаного рахунку-фактури на наш банківський розрахунковий рахунок.

У рахунку-фактурі вказуються всі необхідні реквізити як офіційно зареєстрованого суб’єкта підприємницької діяльності.

Під час перерахування грошей у нас виникає боргове зобов’язання перед Вами. Документом, що підтверджує факт перерахування коштів за товар, є платіжне доручення з банку, а при безготівковій оплаті витяг з Вашого рахунку.

У Вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживача, податкова служба тощо

Гарантії цілісності товару під час транспортування забезпечуються службою доставки.

Шановні покупці!

Отримуючи товар у відділенні служби доставки Вашого міста, відразу перевіряйте наявність та комплектацію товару у посилці.

Всі відносини між магазином та покупцем регулюються нормами Законодавства України.